GYIK

Mennyi a szállítási idő? Előrendelhető termékek esetén 3-6 hét, készleten lévő termékeknél 1-3 nap.
Honnan tudom, hogy a termék készleten van? Amennyibe a cikkszám mellett azt látod, hogy készleten lévő termékek, akkor az raktáron van, amennyiben ilyen jelölést ott nem látsz, akkor az előrendelhető . Itt egy példa:
Átvételkor lehet fizetni a postásnak? Nem, utánvétes szállítással nem foglalkozunk. Egyrészt mert a postai utánvét 2200 Ft, másrészt viszont a korábbi negatív tapasztalotk miatt nem tudjuk vállalni.
Mi garantálja, hogy megkapom a csomagom? Legálisan működünk, számlát adunk, felettes szerveink a fogyasztóvédelem. Ezek mellett nem engedheti meg magának egy vállalkozás sem, hogy ne működjön korrekten. Nem utolsó sorban nem 1-2 hónapig szeretnénk működni, így az elégedett vásárlónál nekünk fontosabb nincs.
Hogyan tudom felvenni veletek a kapcsolatot? Mi az e-mailes kommunikációt preferáljuk, mert annak nyoma van. Minden nap megválaszolom az összes levelet, így nem kell sokat várni a válaszra sem. Az info@ekszer-univerzum.hu e-mail címen vagy Facebook üzenetben is el tudsz érni.
Hol tudok rendelni? A www.ekszer-univerzum.hu webshopon. E-mailben nem tudunk rendelést fogadni.
Mennyiben kerül ez a termék? A Brutál akciós termékeken a képen megjelenő ár az valóban az ára. :) Az összes többi posztunkban is feltüntetjük az árát, valamint tartozik hozzá egy link is, ahol akár a megrendelést is le lehet adni, és itt is látszik az ára. :)
Mennyi a postaköltség? 1050 Ft.
Hogyan jutok a csomagomhoz? Ajánlott postai küldeményként postázzuk. Amennyiben nem tudod átvenni, a posta hagy értesítést mellyel 10 napon át az illetékes postán átvehető.
Már egy hete megkaptam az automatikus visszaigazolást, hogy a megrendelést postázták, de még mindig nem érkezett meg a csomag. Valószínűleg már ott van az illetékes postán, csak a postás nem hagyott értesítést. Írj egy üzenetet és utánaérdeklődök a postán.
Kifizettem a megrendelés végösszegét, de nem kaptam meg a terméket és visszajelzést sem, hogy hol tart?! Visszaigazolást csak a megrendelés után automatikusan küldünk, vagy emlékeztetőt, amennyiben nem került kifizetésre. Ha minden rendben van, akkor a beszerzésről gondoskodunk és mikor postára került a csomag, akkor megy egy megrendelés teljesítve című levél. Csak akkor jelentkezünk, ha valami elakadt vagy nem egyértelmű (pl. szín vagy méret).
Postaköltségre vonatkozó kérdések: 2017.01.01-től módosult a Magyar Posta díjszabása, emiatt mi is kénytelenek voltunk ehhez alkalmazkodva megemelni a postaköltséget 525 Ft-ról 1050 Ft-ra. Ennek oka, hogy a továbbiakban amorf levelet (2,5 cm-nél vastagabb) nem lehet feladni levélként, csak csomagként. Ennek költsége 1499 Ft-tól indulna, ezért kötöttünk velük szerzősét, hogy ennél a lehető legkedvezményesebben tudjuk feladni a csomagokat. A postaköltség tartalmazza a csomagolási költséget is. Viszont ezért a pénzért sokkal megbízhatóbb és gyorsabb szolgáltatást nyújtanak. 1-2 napon belül kézbesítik a csomagokat (a leveleket 4-5 nap), értékbiztosítást vállalnak, valamint fel tudjuk rajtuk tűntetni a vásárlók elérhetőségeit, így biztosabban tudják kézbesíteni a csomagokat.
Székhelyünkre vonatkozó kérdések: Székhelyünkön nem tartózkodunk 0-24 órában, így csak előre egyeztetett időpontban van lehetőség itt felkeresni minket. Leginkább személyes átvétellel kapcsolatban, minden mást az elérhetőségeinken tudunk kezelni. Arra vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni, hogy bejelentkezés nélkül keres valaki a címünkön és nem tartózkodunk itt. Folyamatosan jövünk-megyünk, akár a posta miatt, akár egyéb okból kifolyólag.
Elérhetőségeink: info@ekszer-univerzum.hu; info.ekszeruniverzum@gmail.com; Facebook üzenet. Telefonon továbbra sem vagyunk elérhetőek, mert csak azért a kommunikációért tudunk felelősséget válallani, ami mindkét fél számára visszakereshető.
Írtam e-mail-t de még nem kaptam választ?! Minden levelünket 24 órán belül válaszoljuk meg. Amennyiben ezt valamilyen okból kifolyólag, pl. nyaralás vagy rendszer hiba, nem tudjuk vállalni, arról a www.ekszer-univerzum.hu webshopon valamint a Facebook oldalunkon tájékoztatjuk a vásárlóinkat. A Facebook üzenet unkcióval minden kedves vásárló láthatja, hogy az adott üzenetet olvastuk e már vagy sem.
Termékeink köre: Csak és kizárólag divat ékszerekkel és órákkal foglalkozunk, melyek a hatályos kormányrendelet értelmében nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek. Ezért nem esnek a garancia hatálya alá, szavatosságot vállalunk a termékekre. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a gyártási folyamat során keletkezett hibák miatt cserét vagy visszatérítést tudunk biztosítani. Viszont a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat nem áll módunkban megtéríteni. Minden megrendelés során az ÁSZF elfogadása kötelező, ez szerződéskötésnek minősül, így a reklamációkat is ez alapján tudjuk kezelni. Az ÁSZF az alábbi linken elérhető: http://ekszer-univerzum.hu/vasarlas…
Rendeltetésszerű használat: Ékszereink minden napos használatra alkalmasak a használati útmutató betartása mellett.Ékszereinket mindenképp óvjuk a savas, lúgos közegtől, erős hőhatástól, nedvességtől, mechanikai hatásoktól. Mosogatás, kézmosás, szaunázás, szoláriumozás, strandolás, alvás ideje alatt ne viseljük az ékszert. Annak érdekében, hogy az ékszert minél hosszabb ideig használni tudja, kérjük, tartsa be az alábbiakban felsorolt rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályokat:• Fizikai jellegű munkavégzéskor ne viselje! • Sportolás, intenzív mozgást igénylő szabadidős tevékenység során ne használja! • Úszás, fürdés, zuhanyozás, kézmosás alkalmával vegye le! • Krém, testápoló, parfüm használata mellett ne viselje! • Gyógyvizes, termálvizes uszodában vagy strandon ne viselje! • Használat után finoman helyezze vissza dobozába, tasakjába. • Alkalmanként puha kendővel törölje át. Felhívjuk figyelmét, hogy Ön divatékszert vásárolt, a 151/2003 kormányrendelet alapján az ékszerek nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, ezért ezekre a termékekre garancia nem vonatkozik. Cégünk szavatosságot vállal a gyártási folyamat során keletkezett hibákra. Szavatosság esetén az Eladó azért vállal felelősséget, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a Vevőnek, azaz nincs a terméknek olyan rejtett hibája, ami csak később fog kiderülni. Szavatossági igényét a Vevő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal (számla) érvényesítheti. Szavatosság nem érvényesíthető az alábbi esetekben:• Nem rendeltetésszerű használat, a fogyasztó hibájából vagy durva, gondatlan kezelés miatt bekövetkezett sérülések (törés, szakadás, vízzel való érintkezés hatására fellépő oxidáció).• Erős vegyszerek, vegyi anyagok (pl.:parfüm, hajlakk, szappan egyéb kozmetikumok) hatására az ékszer felületén bekövetkezett elváltozás (elszíneződés, maródás).• Mindennapi használatból adódó sérülések (karcolódás, kopás)• Erős napfény, közvetlen hőhatás miatt fellépő kifakulás. Óráink divatórák, nem vízállóak, így kérjük mindennemű vizes környezettől óvjuk.

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>